Pracownicy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skórczu serdecznie dziękuje anonimowym Darczyńcom, z gminy i miasta Skórcz, którzy w odpowiedzi na prośbę tutejszego Ośrodka przekazali na rzecz osób potrzebujących: meble pokojowe, sprzęt gospodarstwa domowego, meble kuchenne, telewizor, stolik, stoły oraz wózek i odzież dla dzieci i dorosłych.
Wyrażamy naszą głęboką wdzięczność za okazane „serce” potrzebującym wsparcia Podopiecznym tutejszego Ośrodka.
Przekazane nam dary miały wartość nie tylko materialną, ale także były przejawem wielokrotnie przez nas podkreślanej solidarności naszej lokalnej społeczności.
Jeszcze raz bardzo dziękujemy za bezinteresowną pomoc i okazaną wrażliwość na potrzeby innych.
pracownicy GOPS Skórcz
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skórczu w imieniu wszystkich mieszkańców gminy Skórcz składa podziękowania wszystkim sołtysom za zorganizowanie odbioru i dystrybucję jabłek dla mieszkańców swoich sołectw.
Serdecznie dziękujemy Panu sołtysowi Arturowi Michna z Barłożna za dowiezienie jabłek również dla sołectwa Mirotki
Odrębne podziękowania kierujemy dla Pana Zbigniewa Szwarc za udostępnienie sprzętu do rozładunku oraz pracownikowi Panu Michałowi Maleckiemu za rozładunek i załadunek.Dziękujemy wszystkim , którzy przyczynili się do pomocy nie sposób ich wszystkich wymienić.
„Dobry Człowiek jest jak małe światełko
Wędruje poprzez mroki naszego świata
I na Swojej drodze zapala gwiazdy”
Dziękujemy
Wójt Gminy Sławomir Czechowski
Kierownik i Pracownicy GOPS
W związku z naszą działalnością często odwiedzamy domy ubogich rodzin i dzięki temu zwróciliśmy uwagę na ważny problem. W domach tych brakuje podstawowych środków czystości tj. mydło czy szampon. Dzieci nie mają szczoteczek do zębów ani pasty.
Za ręczniki służą stare pocięte prześcieradła. Postanowiliśmy coś zrobić, aby pomóc tym dzieciom. Dlatego organizujemy akcję Czysty Aniołek.
Akcja ta ma na celu zbiórkę środków czystości dla dzieci z najuboższych rodzin i przekazanie ich do najbliższego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Zbieramy: mydła, szampony, ręczniki, pasty i szczoteczki do zębów.
Honorowy patronat nad akcją objął Minister Pracy i Polityki Społecznej Władysław Kosiniak-Kamysz oraz Rzecznik Praw Dziecka - Marek Michalak.
Jak wziąć udział?
- Zorganizuj zbiórkę w swoim środowisku: szkole, przedszkolu, zakładzie pracy, podczas domowej uroczystości. Każdy przyniesie dowolną rzecz wg swoich możliwości (mydełko, szampon, pastę, szczotkę do zębów, ręcznik)
- Zebrane środki czystości zapakujcie do siatki, pudełka. Zachęcamy do zrobienia zdjęcia zbiórki i jej uczestników. Przyślijcie zdjęcie wraz z opisem kto i co zorganizował na nasz adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. a my pokażemy na naszej stronie jak się bawiliście i jak pomogliście.
Dobrem trzeba się chwalić, można wtedy pomóc dwa razy.
Sam pomogłeś i pokazałeś innym jak to robić. Jeśli ktoś pod wpływem Twojej akcji zorganizował swoją akcję, to Ty pomogłeś dwa razy! - Następnie wydrukuj kartę informacyjną, włóż ją do paczki i gotową paczkę zanieś do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skórczu przy ul.Kociewska7.
Pracownicy socjalni, asystenci rodzin rozwiozą rzeczy tam, gdzie są najbardziej potrzebne. - Wspieramy się na wzajem, opowiadamy i zachęcamy do zbiórki. To jest akcja, która powinna wzbudzić reakcję u nas wszystkich!
Ogłoszenie o naborze na stanowisko z dnia 06.02.2024 r.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skórczu z siedziba w Pączewie ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Referenta ds. Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego .
Nazwa i adres jednostki:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skórczu z siedziba w Pączewie, Pączewo 124 ,
83-220 Skórcz,
Określenie stanowiska:
Referent ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego
Rodzaj zatrudnienia:
Umowa o pracę , pierwsza umowa na okres próbny na 2 miesiące
Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe, mile widziane ukończone kursy pracownika administracyjnego lub biurowego,
- mile widziane doświadczenie w świadczeniach rodzinnych i funduszu alimentacyjnym w sferze administracyjnej lub wykształcenie pracownika socjalnego,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
- znajomość przepisów prawnych z zakresu:
– ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych oraz aktów wykonawczych do wymienionej ustawy;
– ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz aktów wykonawczych do wymienionej ustawy;
– ustawy z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów oraz aktów wykonawczych do wymienionej ustawy;
– ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” o raz aktów wykonawczych do wymienionej ustawy;
– ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
- Wymagania dodatkowe:
- dyspozycyjność,
- samodzielność i komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera,
- mile widziana znajomość programu: SYGNITY,
- dobra znajomość procedur administracyjnych;
- umiejętność pracy z dokumentami;
- wysoka kultura osobista.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizacja ustaw i rozporządzeń: ustawa o świadczeniach rodzinnych, ustawa o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawa o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci; ustawa o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawa o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”.
- udzielanie informacji klientom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pączewie z siedzibą w Pączewie o ich prawach w zakresie ww. ustaw;
- przyjmowanie wniosków w sprawie realizacji ww. ustaw;
- przygotowanie przyjętych wniosków z zakresu świadczeń do realizacji;
- przygotowywanie decyzji administracyjnych;
- sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń;
- prowadzenie teczek osobowych osób upoważnionych do pobierania świadczeń;
- ewidencjonowanie osób uprawnionych do świadczeń;
- sporządzanie analiz, zapotrzebowania, sprawozdawczości z zakresu udzielanych świadczeń;
- podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych (przeprowadzanie wywiadu alimentacyjnego i odbieranie oświadczenia majątkowego);
- ścisła współpraca z organami (w szczególności: sądowymi, Urzędami Pracy, Starostwami Powiatowymi, Ośrodkami Pomocy i innymi) w sprawach postępowania wobec dłużników alimentacyjnych;
- obsługa urządzeń biurowych;
- sporządzanie bilansu potrzeb i sprawozdawczości w sprawach świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca w wymiarze 3/4 etatu,
- miejsce pracy: siedziba GOPS w Pączewie, Pączewo 124,
- pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas próbny.
- możliwe zatrudnienie od 1 marca 2024 r.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – Curriculum Vitae,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom),
- kserokopie certyfikatów specjalistycznych oraz zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i innych formach rozwojowych,
- dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, itp.),
- załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia – oświadczenia kandydata o:
– pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
– niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
– wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji,
– stanie zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
– o niepozbawieniu oraz nieograniczeniu władzy rodzicielskiej;
– o nienałożeniu sądownego obowiązku alimentacyjnego na podstawie tytułu wykonawczego.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skórczu – pok. nr 1;
- pocztą na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skórczu z siedzibą w Pączewie, Pączewo 124, 83-220 Skórcz , w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego”; w nieprzekraczalnym terminie do 21.02.202 r. do godziny 12.00. Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
- kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej i teście pisemnym
- zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skórczu, na stronie internetowej www.gosp.skorcz.pl oraz na tablicy informacyjnej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Skórczu, Pączewo 124, 83-220 Skórcz
Informacje dodatkowe można uzyskać pod numerem telefonu: 518 797 748 Kierownik GOPS Skórcz Gabriela Kozłowska
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Skórczu z siedziba w Pączewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest wyższy niż 6%.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informuję, że: administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skórczu z siedziba w Pączewie, Pączewo 124, 83-220 Skórcz, reprezentowany przez Kierownika Panią Gabriele Kozłowską. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych :e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy zlecenia, i w oparciu o ogólne rozporządzenie o ochronie danych.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji umowy zlecenia/o dzieło/o praktyki/o wolontariat. Fakt niepodania ww. danych skutkuje brakiem możliwości nawiązania współpracy.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do organu właściwego ds. ochrony danych osobowych.
dokumenty do pobrania dotyczące naboru
Ogłoszenia archiwalne dostępne są na stronach BIP w zakładce Praca.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skórczu zwraca się do ludzi dobrej woli o nieodpłatne przekazanie mebli pokojowych, wersalek, foteli, krzeseł, sprzętu gospodarstwa domowego. Wskazane wyposażenie mieszkania jest pilnie potrzebne dla podopiecznych tutejszego Ośrodka .
Z góry dziękujemy za okazane serce dla osób w potrzebie tel.58 5824718